معبر سایبری فندرسک

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موسسه خیریه امام حسن مجتبی ع شهر حسن آباد جر قویه علیا
 
این وبلاگ جهت آشنایی با خدمات موسسه خیریه امام حسن آباد جر قویه علیا طراحی شده است
نویسندگان
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک
آمار بازدید

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 40067



[ پنج شنبه 92/5/31 ] [ 10:54 صبح ] [ شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی ]

  
ظهور حضرت حجت(عج) از اموری است که در اسلام نسبت به آنها به شدت تأکید شده و در حتمیت آن ذره ای شک و شبهه وجود ندارد. پیش از این گفتیم که در آیاتی نظیر آیة 55 سورة نور، خداوند متعال به مؤمنان وعده داده است که فرمانروای زمین گردند و بر آن سیطره یابند
صحبت کردن از حضرت مهدی(ع) و نشانه های ظهور ایشان در واقع صحبت کردن از حوادثی است که بناست در آینده اتفاق بیفتد و لذا بجاست که از خود بپرسیم: اگر در مورد احادیث نقل شده در این زمینه بررسی اسناد صورت گرفت و مطمئن شدیم که آنها از معصوم(ع) صادر شده است، آیا می توان مطمئن بود که حتماً همة آن حوادث آن گونه که در روایات شریف ما آمده اند وقوع یابند؟ پاسخ به این پرسش در کتب عقیدتی و فلسفی تحت عنوان «بداء» داده می شود که طی این بخش از مطالب به آن می پردازیم.

ادامه مطلب...


[ پنج شنبه 92/5/31 ] [ 10:34 صبح ] [ شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی ]

حجت الاسلام محمد جمشیدی در این رابطه اظهار داشت: در هفته اکرام و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیه السلام موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد جرقویه، طبق روال سالهای گذشته با همکاری کمیته ی امداد امام خمینی(ره) منطقه و مساعدت خیریه امام محمد باقر(ع) اصفهان سبدهای کالایی توزیع نمود.

وی ادامه داد: در این رابطه تعداد 3100 سبد ارزاق شامل برنج، مرغ، روغن، خرما، ماکارونی، سویا، عدس، قند، شکر، رب و پنیر توزیع شده است.

مدیر عامل خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد جرقویه خاطرنشان کرد: این سبدهای کالایی بین خانواده های ایتام و بی بضاعت و مددجویان کمیته ی امداد امام خمینی(ره) مناطق جرقویه علیا و جرقویه سفلی توزیع شده است.

وی افزود: معادل ریالی هر سبد ارزاق مبلغ 600 هزار ریال بوده که جمعاً جهت اجرای این امر خداپسندانه مبلغ یک میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال هزینه شده است.



[ پنج شنبه 92/5/31 ] [ 12:38 صبح ] [ شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی ]

 

موسسه خیریه

حضرت امام حسن مجتبی ع

شهر حسن آباد جر قویه علیا

 آماده دریافت کمک های

نقدی  وغیر نقدی شما می باشد

شماره تلفن تماس:09133655100



[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 10:20 عصر ] [ شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی ]

منظور از خدمات اجتماعی، برنامه هایی است که به وسیله جامعه برای مبارزه با مسائل و مشکلات زندگی از قبیل بیماری، بیکاری، گرفتاری های دوران پیری، حوادث و موانع صنعتی، به وجود آمده است.

ارجاع یکی از روش هایی است که مددکاران اجتماعی برای استفاده از خدمات سایر منابع موجود جامعه برای کمک به مراجع، به کار می گیرند.

شناخت موسسات رفاهی و داشتن دانش کاملی از نظام ارائه ی خدمات در جامعه و شناخت راه‌های کار کردن در ساختار این گونه موسسات به نفع افراد نیازمند به این خدمات، یکی از وظایف مهم مددکاران است.

هرچقدر دامنه اطلاعات مددکاران از این موسسات خدماتی و نحوه وشرایط خدمت رسانی آن موسسات بیشتر باشد،کمک آنها هدفمند تر و حرفه ایی تر می شود.

به طور مثال آشنایی با موسسات خیریه و گروه های هدف هریک از این موسسات خدماتی و شرایط پذیرششان و همچنین تخصص هر یک از بیمارستان های دولتی به خصوص در استان تهران و دیگر موسساتی که هرکدام می توانند خدماتی را به نیازمندان ارائه بدهند می تواند کمک شایانی را به مددکاران اجتماعی و به طور کلی به همه افراد جامعه بکند.

مواجهه شدن با افراد نیازمند به این خدمات مختص مددکار اجتماعی نیست و هر انسانی با توجه به روحیه انسان دوستی خود در شهر با افراد زیادی روبرو می شود که این افراد از وجود خدماتی که جامعه موظف به ارائه آنها است ناآگاه هستند.

ما نه به عنوان یک مددکار اجتماعی بلکه به عنوان یک انسان، موظف به ارائه خدمات به دیگر انسان هایی هستیم که با آنها مواجه می شویم.

دانستن اطلاعات از نحوه بهرگیری از خدمات موجود در جامعه کوچکترین کمکی است که هر فرد می تواند در خصوص همنوعان دیگرش انجام دهد تا با راهنمایی آنها وظیفه خود را انجام داده و بی تفاوت از کنار افراد نیازمند به کمک نگذرد.

در ادامه لیستی از تعدادی موسسات خیریه شهر تهران همراه با زمینه یاری و شماره تلفنشان قرار دارد. امید است که بتواند مفید واقع ش



[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 7:48 عصر ] [ شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی ]


درباره وبلاگ

این وبلاگ جهت آشنایی با خدمات موسسه خیریه امام حسن آباد جر قویه علیا طراحی شده است
  :: شیخ محمد جمشیدی،علیرضا صادقی
موضوعات
امکانات وب

☼ ساخت کد صوتی ادعیه برای وبلاگ ☼

تصاویر ش آمودی